ایستگاه اندیشه...
آفتاب روز
آرامش شب را در هم میشکند .
در مه صبجگاهی بال بگشا
وروزی نو را به هماوردی فراخوان
آگاهی تازه ای از بودن !
دست جهان را در دستهایت بفشر .
وگل لبخند بر لبان بنشان.
چه باشکوه است زنده بودن !!!
نویسنده :(jobivan)
گرداورنده :فاطمه بقائی
+ نوشته شده در پنجشنبه ۲۸ آبان ۱۳۸۸ ساعت 14:29 توسط اعضا مرکز کیان با راهنمایی خانم بیگ زاده
|