دریافت لوح یاد بود توسط اعضا
دریافت لوح یادبود شرکت در مسابقه ی سراسری نقاشی انجمن آلزایمر ایران۱۳۹۲ با عنوان(مامان بزرگ/بابابزرگ دوستتون دارم) توسط چهار نفر از اعضای فعال کلاس نقاشی مرکز به نامهای نگین مسیبی/یاسمن مسیبی/مهلا ظفری و فاطمه ظفری

+ نوشته شده در دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۲ ساعت 16:20 توسط اعضا مرکز کیان با راهنمایی خانم بیگ زاده
|