دریافت  لوح یادبود  شرکت در مسابقه ی سراسری  نقاشی انجمن آلزایمر ایران۱۳۹۲ با عنوان(مامان بزرگ/بابابزرگ دوستتون دارم) توسط چهار نفر از اعضای فعال کلاس نقاشی مرکز به نامهای نگین مسیبی/یاسمن مسیبی/مهلا ظفری و فاطمه ظفری